Marketing i reklamaW mediach

Polskie miasta toną w reklamach

W ostatnim numerze Gazety Finansowej opublikowany został tekst partnera Kancelarii – Michała Ceranka dotyczący problemu zalewania przestrzeni publicznej reklamami oraz projektowanych rozwiązań tego problemu.

Jak pisze autor obecny problem polega na tym, że:

(…) obowiązujące dziś przepisy umożliwiają regulowanie warunków umieszczania urządzeń reklamowych jedynie poprzez miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. Biorąc pod uwagę niewielkie pokrycie terenu Polski planami, ta regulacja jest nieskuteczna. 

Projektowana zmiana przepisów ma umożliwić Radom Gmin ustalanie zasad oraz warunków rozmieszczania urządzeń i tablic reklamowych w formie uchwały. Dodatkowo jeżeli Rada Gminy ustanowi odpowiednie regulacje, Gmina będzie mogła pobierać opłaty od reklam znajdujących się na jej terenie. Ta atrakcyjna regulacja ma dodatkowo zmotywować władze samorządowe do wprowadzania nowych rozwiązań.

Oh, and definitely check out the video below. It’s a bit long, but totally worth it. And, it should be. The replica rolex is 175 years in the making. What makes it so special, apart from the fact that Patek Philippe is only making 7 (6 for sale and 1 for the fake rolex museum) and that it costs $39, that is? How about 20 complications, a stunning rose gold case and six patents. This won’t be my ordinary type of post. Caliber GS AL 36-750 QIS FUS IRm.

Manually wound mechanical movement, 20 complications, chiming mechanism with 3 gongs and 5 different time strikes (Grande and Petite Sonnerie, minute repeater, alarm with time strike, date repeater); second time zone with day/night indicator; instantaneous perpetual calendar replica hublot date on both sides, day of week, month, leap-year cycle, four-digit year display, 24-hour and minute subdial, moon phases, strikework mode display, strikework isolator display, alarm ON/OFF, crown position indicator, and power reserve indicators for the movement and the strikework.

Nowelizacja przepisów ma także rozwiązać problem bezkarności osób, które nielegalnie umieszczają reklamy.

Nowelizacja zmienia przepisy art. 63 a i 63b kodeksu wykroczeń. Umieszczenie urządzeń reklamowych lub tablic niezgodnie z ustanowionymi przepisami będzie wykroczeniem podlegającym karze grzywny do 5 000 zł albo ograniczenia wolności. Będzie można także orzec dotkliwszą karę: przepadek przedmiotów stanowiących przedmiot wykroczenia, co oznacza, że umieszczający nielegalnie reklamy utracą na przykład banery czy konstrukcje, na których są one montowane.

Takie rozwiązanie powinno stanowić skuteczne rozwiązanie w walce z niezgodnym z prawem umieszczaniem drogich nośników wielkopowierzchniowych oraz urządzeń niestandardowych. Wprowadzenie nowych przepisów rozwiąże także problem odpowiedzialności osób zlecających nielegalne umieszczanie reklam, ulotek czy plakatów. Karalne będą pomocnictwo i podżeganie do takich czynów.

Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem. Można go przeczytać tutaj.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestShare on RedditEmail this to someonePrint this page
Kancelaria

Kancelaria

Poprzedni wpis

Czego dotyczy postępowanie rozwodowe i o jakich kwestiach sąd orzeka w wyroku rozwodowym?

Następny wpis

Zakaz konkurencji w czasie trwania stosunku pracy